Fotbollshelg

2011-11-20 | 18:41:01

Haha, gulligt! ;)

Har spelat fotbolls cup hela den här helgen, därav den låga uppdateringen. Igår var vi i Nyköping och körde DM i futsal. Det gick väl inte sådär jättebra, haha... Förlorade första och vann andra, men det räckte inte till en finalplats. Surt, eftersom vi vet att vi är mycket bättre än så.

Idag så bjöds det på cup på hemmaplan i Duveholms hallen, men då körde vi med nästan ett helt nytt lag. Vi mötte Hammarby, Eneby och AIK och ja, vi förlorade mot allihopa. Haha, inte sådär jättebra... Så ja, lite besviken är man väl. Eller ganska mycket egentligen. Men det är väl bara att bita ihop och komma igen, eller vad man nu säger, haha!

Resten av kvällen kommer väl ägnas åt soffan och kanske lite godis på det. Imorgon och hela veckan framåt har vi prao vecka, så runt 08:00 kommer jag befinna mig på Katrineholms Kurirens redaktion tillsammans med en fotograf. Nervös! Men det ska nog gå bra hoppas jag, haha! :)

Ah men ni får ha det så bra, hejs!

Haidi Jakobsson

Godmorgon, hoppas du har en trevlig tisdag :)

2011-11-22 @ 09:41:34
URL: http://haidisblog.se
Nellieeh

Jättefin blogg!

Allt bra ? :)

2011-11-22 @ 19:39:23
URL: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback