En sida i tidningen

2011-11-24 | 19:09:53
Hej på er!
Herregud, jag har inte bloggat sen i söndags! Hemskt ju! Men har faktiskt en bra anledning, och det är att den här veckan har alla 8:or på Nyhem en prao vecka. Jag praoar då på Katrineholms Kuriren (den lokala tidningen) och "jobbar" från 8:00-17:00, så när jag väl kommer hem så är det andra saker som går före bloggen. Men just nu kunde jag bara inte låta bli att visa er dom här bilderna:



Det var nämnligen så att när jag kom till Kuriren i morse hade jag fått en hel sida i tidningen med mina bilder fråmn Indien! Snacka om att jag blev glad! När jag började i måndags trodde jag att jag typ skulle få bära kamera väskor och stå och kolla på när dom fotade och sånt hela veckan. Kunde aldrig föreställa mig att jag skulle få ha med mina egna bilder i tidningen! Helt sjukt ju! Som sagt så är jag as glad, har liksom gott med ett leende på läpparna hela dagen, haha... :') 

Men nu är det slut på det roliga, för nu måste jag faktiskt ta tag i mitt stökiga rum! Spanska läxan skulle det ju vara bra om jag gjorde också, hoho!
Ha det bra! :D

Hej Esmo

Såg dina bilder i tidningen gumman :)

älskar dina bilder <3

puss

2011-11-27 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback