En hund med bruna ögon

2011-11-08 | 14:38:41

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Sicken ur skön tisdag! Två håltimmar i skolan idag, första och sista lektionen, så ändast tre ämnen idag och efter det fick vi sluta redan vid 11:45! Hur nice är inte det liksom? Så nu har jag precis gjort klart alla läxor och pluggat lite till NO provet. Har också hunnit med ett telefon samtal till Katrineholms Kuriren för att snacka om min praoplats där (läääääskigt! Men sjukt kul!) och nu ska jag precis ta en liten sväng med den fina hunden ni ser på bilden ovanför. Gud, han är underbar! ♥ Bloggade ju nästan ingenting igår, men kan berätta nu att fina voffen var hos frisören igår, så nu är all onödig päls borta och man kan se hans vackra ögon, haha! :] Det är ju så man smälter, titta bara på honom... ♥
Hade tänkt lägga upp lite fler bilder på honom sen. Tar nog med mig kameran ut på promenaden alldeles strax, så ni kanske får några bilder därifrån också.

Nej men nu håller hunden på att kissa på sig, så vi höres senare! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback