Elfte i elfte tvåtusenelva

2011-11-11 | 21:15:34

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II
Bild från ett skolprojekt i måndags, typ. Fler bilder från då kommer när jag redigerat resten! :)


Tjenare tjenare! Jag tror nog att ingen har missat att det är den 11/11-11 idag? Ganska as coolt är det ju faktiskt, det är ju liksom 100 år kvar tills det blir exakt samma siffror i ett datum igen! Jäkla skit att jag satt inne på mattelektion när klockan var 11:11. Glömde helt bort tiden, och efter några timmar kom jag på att jag skulle ju ta en bild när klockan var 11:11, den 11/11-11. Crap bag på det... Aja, får väl ta det om nåt århundrade eller nåt sånt i stället. :)

Dagen har annars varit helt grå och helt dimmig. Skolan gick ganska snabbt, och eftermiddagen spenderades på Specce och hemma med träningsväskan som sällskap. Har nämnligen försökt tryckt ner all packning i den tills imorn. För i morgon åker vi till Lindö för att köra cup! Utamhus. På konstgräs. I typ +2°C. Som pricken över I:et, som grädden på moset, så är det samling halv åtta på morgonen! Tagga fan! :D

Så det blir att lägga sig tidigt ikväll. Hinner nog inte blogga nånting innan vi åker imorgon, och kanske inget när vi kommer hem heller. Men när jag hinner och kan ska jag uppdatera och skriva hur det gick i cupen och allt! :)
Aja, ha det bra! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback