Training

2011-05-30 | 20:34:01





Bilder från tränigen idag.

Fick sitta vid sidan av planen idag, eftersom jag inte får träna med mitt knä. Får se om jag kan börja jogga lite på träningen på onsdag, men skol DM i Eskilstuna är ju helt borta i alla fall... Men i vilket fall som helst så passade jag på att ta med mig kameran idag så jag kunde fota lite. ;)

Förutom att jag varit nere och kollat på träningen så har dagen varit som vanligt, med skola och allt. Så sjukt skönt att det bara är några dagar kvar nu! Riktigt skön vecka det här också, eftersom vi är lediga torsdag-måndag! Och på tisdag åker vi och kollar på EM-kval på Råsunda... :]

Aja, fotade ännu mer när jag kom hem från Backavallen, så dom bilderna håller jag på att redigera nu. ;)
Kanske lägger upp dom här, annars kommer dom på min dayview. :)

Aah, men det var väl allt för now!
Hejs!
Mattis

Vi kommer ju på lördag åxå :D

2011-05-31 @ 15:40:42
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback