Previews

2011-05-02 | 19:53:01





Några smakprov från morgonens prao-fotografering.

Som sagt så praoade jag med pappa idag. Han jobbar typ med nåt företag som heter Twingly, som håller på med bloggar och massa sånt. :) Men sen så är han lite halft fotograf sådär också, så som jag nämnde i förra inlägget, så var vi uppe jättetidigt imorse för att fota fåglar vid en sjö. :)
Tog ett tag innan jag vi fick några bra bilder, men tillsalut så! På den nedersta bilderna av dom här 5 ser ni några små, (eller ganska stora) vänner som vi hittade bakom en dunge, haha! ;)

Annars så har jag bara varit hemma och så, eftersom pappa jobbar hemifrån.

Var med och tränade idag också för första gången på länge också, för er som ville veta! 8)
Skönt att knät är så pass okej att jag äntligen får köra igen, haha! :D

Men ja, om ni vill så tänkte jag ladda upp lite fler bilder från idag i något annat inlägg, när jag redigerat lite! ^^
Men det tar vi någon annan dag, för nu är det slutskrivet! ;)
Sha sha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback