Out in the woods

2011-05-26 | 14:13:59

nån gammal och random bild. 

Kan ju börja med att säga att jag verkligen inte är någon höjdare på att orientera, haha! Vi hade friluftsdag i skolan idag, så vi orienterade borta i Krämbol, och jag kan ju berätta att jag och Vickan tappade bort oss några gånger, haha! Sjukt mycket mygg var det också, ni ska bara veta vad det kliar i mitt huvud!
Men som tur va så hade vi Alice och Alice som sällskap, så efter ett tag fick vi kläm på det, och hittade alla utom 2 kontroller! Sjukt bra tycker jag faktiskt, haha! ;)
Sen körde vi brännboll ett tag, och runt ett fick vi sluta.

Nu är det bara tagga inför matchen ikväll! Möter Hargs BK, och som jag skrev igår, så spelas matchen på Backavallens B-plan, 19:00.
Nu kör vi b-rudar! ;D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback