New in from Norrping

2011-05-15 | 19:02:39


Bikini, Stadium 149:-/del.


Trekvartsärmad tröja, Lindew 149:-

Var iväg till Norrköping med mamma idag, och det här var det jag fick med mig hem.
Hittade och provade hur mycket kläder som helst, men hade inte så mycket flyt idag, för antingen så satt det jättedåligt eller så fanns det inte i min storlek... Superkul! Inte... Men aja, får hoppas på bättre lycka nån annan gång, och jag är ändå ganska nöjd över bikinin och tröjan. ;)

Men seriöst, hur kunde Azerbaijan vinna ESC igår?! Helt sjukt asså, dom var inte ens bra, haha! Eller jo, låten var väl helt okej, men det var verkligen ingen vinnarlåt. :s
Sverige ledde ju ett bra tag, men kom tillslut 3:a, som är as bra det också! :)
Men som jag skrev förut, så skulle Jedward från Irland ha vunnit. ♥ Så sjukt söta och så grymt bra! :]

Nånting som var bra med att Azerbaijan vann, var ju att det var svenskar som gjort låten och koreografin och alltihopa, haha. ;)

Men aja, nu ska det laddas upp inför hockey VM final här, så see yah!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback