Mysteriet på Greveholm 2!

2011-05-13 | 15:20:34

Hörde för ett tag sen att julkalendern 2012 kommer att bli Mysteriet på Greveholm 2!!
Med samma skådespelare och allt, kommer bli grymt!
Greveholm är den bästa julkalendern som någonsin funnits, älskar det! ♥ Så sjukt rolig, haha! Den gick ju som julkalender 1996, och då var ju inte jag född, haha! Men har för mig att den gick som julkalender nåt år när jag var liten också, eller om det va typ sånt här vinterlovsmorgon, eller vad det hette?
Sjukt bra är det i alla fall, och snacka om att jag längtar till julen 2012, haha! :D

Här kan ni läsa mer om Mysteriet på Greveholm 2. :)



Jossan

hur vet du att det kommer vara samma skådespelare? :D

2012-02-02 @ 12:23:39
URL: http://jodas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback