Like 1, 2, 3

2011-05-21 | 14:12:57

Canon EOS 400D | Tamron AF 70-300/4-5,6 | F/5.6, 1/2000 sek, ISO-400
Bild från praodagen.

Hej på er!
Har varit en sväng till stallet för att hälsa på Maxi Paxi nu på förmiddagen. Saknar honom verkligen jättemycket. <3
Har nyss kommit upp från duschen, och vid tre nångång åker vi till Valla för att käka hos nåra vänner som vi inte träffat på ett tag! Mycket travlans, haha. ^^
Surt att vi sålde kameran, och att vi inte hunnit köpa någon ny än, för då kan jag ju inte fota nånting där...
Men aah, får väl ta med den lilla digitalkameran eller nåt, haha! 8D , Bättre det än ingenting... ;)

Ska göra mig i ordning lite mera nu, så kanske vi hörs ikväll or something!
Hejs!

Och juste, nu kan ni följa min blogg med bloglovin! Bara så ni vet... :]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback