Fredagen den trettonde

2011-05-13 | 17:58:25
Samma rubrik som alla andra den här dagen. ;)


Min fina tejpboll från förra säsongen. Ragnar heter han.. :]

Det är nog inget som har missat att det är den dagen man brukar kalla för otursdagen idag. Men som ni kanske läste för nåt inlägg sen, så är det också min lillebrors födelsedag, haha! ^^
Så här hemma blir det massa god mat och god efterrätt och allt sånt som hör till! 
I födelsedagspresent fick han b.la biljetter till EM-kvalet mellan Sverige-Finland på Råsunda den 7 juni! Så då drar vi till Stockholm över dagen för att kolla på fotboll! :D Sjukt nice!

Var ute och fotade förut också, som vanligt, haha! Så nu sitter jag och redigerar bilder, samtidigt som jag halvkollar på semifinalen i hockey VM, Sverige-Tjeckien. Sverige leder med 2-1, för er som inte kollar, haha! ;]

Allt för nu antar jag! ;)
Tjenis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback