För vi har bara varandra

2011-05-11 | 06:54:21
Iväg till Enstaberg igår för att köra match mot IK Tun. Det va sjukt varmt hela dagen, och så också framåt kvällen. Planen var gropig och bollarna ganska hårda, men det är inget att klaga på, för med lite (okej, ganska mycket) musik i omklädningsrummet som uppladdning vann vi med 5-1! :D
As nice var det, sjukt bra vi spelade! Riktigt snygga var målen också, + att vi ska få tårta av Micke, eftersom Lelle gjorde det första nick målet. ;)
Min första match sen jag gjorde illa knät också, äntligen säger jag bara!
Fick typ köra forward och mittback! (:o) , så det känndes as knäppt, haha! Men aja, vi spelade riktigt fint i alla fall! :)


We♥DFK!

Nu är det i alla fall en ny dag, och den ser ut att bli minst lika varm och fin som igår! Ska ner och käka frukost, och sen knalla vidare till skolan i mina shorts. :3
Kommer hem senare från skolan idag också, eftersom jag har utvecklingssamtal direkt efter.
Bara så ni vet, haha... ;)
Hej så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback