Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

2011-05-07 | 12:44:11
Det första man ser hos en kille man inte känner är ju hur han ser ut, eller hur?
Så självklart är det ju okej om han är snygg och så, haha! ;) Ögonfärg och hårfärg skiter jag i totalt, spelar ingen roll alls på den fronten.
Sen så ska ju killar våga vara sig själva, våga bjuda på sig själva och ha bra humor! Ska bry sig om en, och alltid finnas där och allt sånt.
Tycker mest om killar som typ sportar och sånt, haha. :] Och sen om dom kan sjunga är det hur gullig som helst. :d
En bra kille ska va som ens bästa vän, och till och med ännu bättre.

Dom här till exempel, är grymt snygga:


Jackson Rathbone


Fernando Torres


Bill Skarsgård


David Villa


Orlando Bloom


Matt Lanter


Johnny Depp

Fast utseendet är ju såklart inte allt, men som sagt så det skadar ju inte om man är snygg, haha. :)
Meeeeeen, jag pallar egentligen inte med killar, för dom flesta in min ålder är inget att ha, haha. ;) 
Men det är ju så, dom flesta killar tittar bara efter tjejer med massa smink och annat skit, och sån är ju inte jag dårå. Jag säger inte att alla killar är så, men dom flesta.
Och ta inte illa upp. ^^
Aja, så var det med dä. ;)
Sara

Eller hur ,det är det dom tittar på.. men vi som känner dig älskar dig för den du är Esse! :D

Esselithooooo ;)

2011-05-07 @ 20:49:21
URL: http://ssarahjalmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback