'Cause you're only two steps from there

2011-05-25 | 16:32:20

rAndom picture.

Som ni märker, och som jag har sagt flera gånger tidigare, så blir det inte lika mycket bloggande för tillfället... Orkar helt enkelt inte, och har inte så värst mycket tid till det heller. Men så är det. :)

Igår i alla fall så var vi och körde match mot IK Tun, igen. Kvartsfinalen i Sörmlandscupen var det som gällde, så alltså var vi tvunga att vinna för att gå vidare. Och det gjorde vi! Med 5-0 dessutom, vilket jag tycker är riktigt grymt! ;) Så nu väntar semifinalen mot Harg om några veckor. :)
Harg möter vi dessutom imorgon också, fast i serien. 19:00 på Backavallens B-plan, you should be there! :D

Idag i alla fall så har skoldagen varit R-I-K-T-I-G-T soft! Kollade på film på två utav lektionerna, där en av filmerna var Asterix och Obelix, som var så sjukt dåligt dubbad, haha! Men gud så rolig den var, haha! 
Sen håltimme från spanskan, och efter det bara två riktiga lektioner! Det kallar jag nice!

Och nu är jag typ jättetrött och jätteseg, så jag tänker bara vara hemma idag.
Kanske inte speciellt underhållande, men behöver ändå det här känner jag! ;)
Tjingeling!
Emmy U

Vilket lag spelar du i? ;)

2011-05-26 @ 20:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback