Anywhere you go, I'll be there.

2011-05-06 | 21:55:51

Älskade. ♥

Tjenare! Fredag idag, för er som missat. En av dom skönaste dagarna i veckan, om man inte räknar med helgerna såklart. ;)
Har i alla fall varit nere i Duve nästan hela eftermiddan för att titta på brorsans föräldrarmatch. Det bjöds på hamburgare och glass också, vilket var gott, haha! ;)
Det var så fint ljus när jag kom hem, så kameran hänkade ut till träsgården, där jag fick några ganska så bra bilder på våra kära vänner plommonblommorna, haha! Det blev några bilder på finaste hunden också. :)

I vilket fall som helst, så hade jag faktiskt tänkt åka till stallet en sväng imorgon, för det var huuuuur längesen som helst jag träffade Max, och jag saknar honom något enormt! ♥

Aja, ska kolla visare på hockeyn. Ciao!
NORA

SV: Nä jag vet! Tycker med att det är konstigt..men sånt är livet haha och ännu en gång kommer jag se orginalet sen!

HAHAHA veeeet, jag dör också typ ganska mycket, är överlycklig som sagt!! :D<3

2011-05-06 @ 22:59:02
URL: http://noraamikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback