You were meant for me

2011-03-26 | 15:22:53

Min finaste, med sin nya, fina grimma. :3

Som sagt så har jag varit i stallet ända fram till två nån gång. Fick skritta Max en stund idag också, eftersom han har varit halt, så ska han sättas igång lite smått. :) , Så det va ju kul, och han va så snäll så. <3
Övade lite "frihets dressyr", som Laia sa, haha, när vi gick till och från hagen med honom. Att han skulle stanna när jag stannade och sånna saker, hehe. :3 
Och han va så söt, när han förstod att han gjorde rätt och fick godis för det blev han jätteglad och lyssnade på typ allt, haha! Finaste hästen! ♥

Fotade lite i hagen sen, så några bilder kommer sen om ni vill se? :)
Fastnade typ i en lerpöl, så mina strumpor, byxor och skor blev alldeles jätteleriga! -.- Typ typsikt mig?

Och eftersom det är så fint väder idag, så ska jag inte sitta här länge till, utan kanske gå ut och göra nåt kul?
Men i vilket fall som helst, så ses vi senare! ;)

Sha sha!
ELISE

jag vill se bilder! :D <3

2011-03-27 @ 17:16:53
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback