With or without you

2011-03-14 | 19:53:26

Finaste, ♥

Det var längesen sist, men idag var jag i alla fall hos Max. Eller aah, det va egentligen bara en vecka sen, men det känns som jättelänge!
I alla fall så har hans eksem nästan gått bort helt nu. :) Det visade sig att han antagligen är allegrisk mot den nya läder-sprut-tvålen som jag lånade av Mickis. Så nu när han inte gått på lektion på ett tag, så har han ju inte haft tränset på sig och inte kännt av smörjmedlet, och då blev det bättre direkt! :)
Så det är ju skönt i alla fall!
Men sen är det ju så att han har blivit halt den här veckan då jag inte kunnat varit i stallet... :/ , Vet inte hur det gick till eller så, men halt är han. Tror inte det är någon större fara nu, men gud så tjock han har blivit när inte gått nåra lektioner, hehe. :3
Han fick gå ensam i en paddock förut, men det tyckte han inte om. Blev jättestressad av att vara ensam, så han fick gå tillsammans med dom andra i alla fall.
Men nu får vi hoppas att allt blir som det ska med lille hästen. :) <3

Annars har det inte hänt nåååånting idag... Fast nåt som va riktigt nice var ju att det va ljust ända till klockan sex ungefär! :D Riktigt fränt!

Och sen vill jag bara påpeka att ni har blivit dåliga på att kommentera igen! :o , Det går lite upp och ner, haha, ena stunden väller det in kommentarer, och andra stunder är det värsta öknen, haha! 
Så ni får säga till om det är nåt speciellt ni vill läsa om eller så. :)
HANNA

jag ska bli bättre på att kommentera! :D

btw, fiiin bild!

2011-03-14 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback