Right Now

2011-03-02 | 19:12:59
Inget bloggande igår för att jag inte orkade och knappt inget bloggande idag för att blogg.se har legat nere större delen av dagen.
Men kan väl berätta att igår var det 1 mars, och jag tycker det är såhääääär skönt att våren snart är här! Kan också meddela er om att jag bara är lite avis på min pappa som var och kollade på LHC-Djurgården igår, utan mig... Lite små taskigt sådär, men jag klarar mig!

Sen tänkte jag bara säga att jag gick hem tidigare från skolan idag för att jag hade så grymt ont i magen, och har det fortfarande. Har aldrig haft såhär ont vad jag kan komma på, men vi får väl hoppas att jag får ur mig skiten tills på lördag i alla fall, då vi taggar för cup i Valla!

Ganska ikke roligt inlägg utan bild och allt, men så fick det bli den här gången.

ciao! ;)
Felicia

sv; photoshop hah :)

2011-03-02 @ 20:08:45
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback