Release

2011-03-20 | 08:14:38
Guttenmorgen!
Riktigt härligt väder idag, så det ska bli skönt att åka ut och rida med Annelie och Alice sen! :) 
Känns som att det va ganska längesen jag red islandshäst, fast det va det ju egentligen inte, haha! Men kul ska det bli i alla fall! :)

Ska inviga mina nya ridskor idag också, som för övrigt ser ut så här, om nån vill se;


Hehe. :3
Efter ridningen så bär det av till träning i Järven. Men innan allt detta, så ska jag bara vara hemma och softa medans dom övriga i familjen åker och kollar på brorsans innebandy i Flen.
Jajamen, så ligger det till. ;)

Och sen så tror jag att jag slutar med den här Day-saken. Jag glömmer ju alltid bort den i alla fall så, haha! Kanske börjar om på en ny nån gång, men inte än på ett tag i alla fall, hehe! ;)

Men aah, ska ner och käka lite frukost nu, så vi höres!
NORA

SV: Haha jag med! Men det är inga tights utan haremsbyxor hahah :D

2011-03-20 @ 11:37:35
URL: http://noraamikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback