Let the sun shine

2011-03-19 | 21:22:18

Sommaren 2010, <3

Sitter här i soffan och hejar på Katrineholm i Körslaget. Brukar egentligen inte kolla så mycket på Körslaget, men nu när lilla fjuttiga Katrineholm är med så kan man ju inte låta bli! :D
Och dom va grymma ju! Bästa kören hittils! :) , Slår vad om att dom kommer vinna alltihopa! :D 

Sen så hörde jag att våra 98:or tagit silver i Lindo FF Cup idag!! :D Förlorade tydligen finalen med 1-0... Lite smått surt sådär, men ett silver är grymt! GRATTIS! :D

Och för er som ville veta, så var jag och mamma ute i Ingavaldstorp förut och köpte nya ridskor. 8) 
Fanns grymt mycket med fina grimmor där också, men eftersom jag inte vet om jag ska fortsätta vara skötare på Max eller inte, så köpte jag ingen nu... Men vet ju vart jag ska om jag beöver nån i alla fall, haha! :D

Men aah, det va väl allt för nu!
Tjingeling!
HANNA

vad fin bild! :D

2011-03-19 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback