GE MIG DENNA KAMERA!

2011-03-10 | 19:39:13


Canon EOS 600D

Med klassledande 18-megapixels upplösning, användarvänlig design och möjlighet att använda hela EOS-serien med objektiv och tillbehör ser EOS 600D till att du har precis allt som behövs för att skapa fantastiska bilder.

  • 18-megapixels CMOS-sensor
  • Metoden Smart motivläge
  • Full-HD EOS-film
  • Funktionsguide på skärmen
  • Bildserietagning med 3,7 b/s
  • Bred mätyta med 9-punkters AF
  • 1 040k-punkters vridbar 7,7 cm (3,0 tum) skärm
  • Basic+ och kreativa filter
  • Inbyggd trådlös blixtstyrning

  • För mer info, klicka här.

    Asså gud, den här vill jag verkligen ha! Verkar vara en helt awesome kamera! Åh, vill haaaaa!!! :'D
    Bara spara ihop till ca. 7500 kr så är den ju min, haha! 83 
    Kameran släpps inte föräns 31 mars, så den är helt ny.
    MEN GUD, GE MIG!!! :'D ♥

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (endast jag som kan se)

    Bloggadress/Hemsida:

    Kommentar:

    Trackback