And I am grym, cause I'm a cowboy!

2011-03-08 | 19:38:45

Bara för att Andrea är så söt, och bara för att vi sjunger så otroligt fint att typ Anders Bagge borde komma och plocka upp oss när som helst!! :D

Gud så trött jag är nu! Bad på idrotten idag, och vi körde värsta styrkepasset! Mina armar och ben verkligen skrek efter hjälp, haha!
Och så hade vi ju NO prov idag också. Läskigt, ehehehe, men det gick ganska så bra tror jag... :3
Sen så var det ju träning, och den va jobbig! Men rolig, och för en gångs skull så gick det bättre än dåligt i alla fall, haha... ;)
I duschen sen så sjöng jag och Andrea jättefint, därav den wonderfulla bilden och den grymt vackra rubriken! :3

Och nu kom jag ju på att det är Semel-dagen idag?! :o , Och jag som inte har ätit nån semla överhuvud taget?!
Asså shiiiiiet, (lägg till lite "Flickorna från Klitteholm"-feeling på det... ;3),  vad ska jag ta mig till?
Fast vi käkade ju faktiskt semlor för inte så längesen, hahah, bara för att fuska lite... :3
Så jag tror jag överlever! :D

I alla fall, avslutar inlägget med att meddela att det har varit riktigt nice väder idag!! <3
I fall nån skulle missat lixom... :3
pusshej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback