4 mars

2011-03-04 | 06:52:15

Bild från Indien.
Lite fail redigering, men bara för att snälla Felicia har lärt mig hur man gör sånna där solringar! :3

Ska snart käka frukost och sen vid 8:00 rullar vi vidare mot vårdcentralen.
Mitt favoritplace! Fast egentligen inte...
Men i alla fall, sen får vi se hur jag känner mig, om jag orkar gå till skolan efter det eller inte. Men känner mig mycket bättre idag, har nästan inte ont överhuvudtaget nu! ;3
Så jag kan nog vara med på cupen imorn, och det sätter vi tummen upp för! :D

Ska väl ner till köket och slänga i mig nån macka eller två...
Hej så länge!
Felicia

Det blev ju jätte bra !:D

2011-03-04 @ 17:38:21
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback