13 mars

2011-03-13 | 19:54:13

Söta Polly. :)

Skulle ju egentligen iväg och rida idag, men så blev det inte... Hade jätteont i magen imorse, så kändes inte så bra att sätta sig på hästryggen då... Men när jag kände mig bättre, så fotade jag lite droppbilder, hehe.. :3 Laddar upp en eller två här nedanför sen. :)
Efter lunch så hade magontet släppt helt, så då var jag med Maja en stund! Fotade hennes söta kanin Polly, (bilden ovan). Men han bet mig i knät! :o , haha!
Sen var det träning, och vi va jättenåra, haha! Men dom flesta va väl lite slita sen cupen igår... ;)
Men i alla fall så är det snart Solsidan som gäller, och till det blir det några hambakta bullar! :3

Tänkte som sagt ladda nån bilder på dropparna också, hehe, så den här får väl blir avslutningen på detta inlägg! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback