Vinst mot Oxelösund

2011-06-27 | 08:53:06


Rubriken säger det mesta. Matchen som spelades i Oxelösund igår vann vi med 3-1! :) Även fast det var den tråkigaste vinsten, (vi hade inget flyt i spelet alls, och målen var för det mesta turmål, hehe...) så är vi ju fortfarande obesegrade än sålänge! :D
Ett av våra tur mål gjordes i alla fall av mig, med hjälp av min kära axel, haha! ;)
Gud va Oxelösund höll på... ._. Omogna, eller nåt sånt skulle jag nog vilja säga.
Men i alla fall så avslutades dagen med en DFK-hörna inne på MackeDonkan, haha. :)

Nu är det bara tagga om tills imorgon, då vi åker till Nyköping och möter Harg, igen. Seriematch den här gången, och nu ska vi kötta! :D

Men idag vet jag inte vad jag ska hitta på...
Har suttit här sen sju nån gång, kunde inte somna om... Men det är i alla fall soligt och klarblå himmel ute, så det blir väl att lägga sig i solen med en Harry Potter bok eller nåt sen, haha. :)

Och så får vi hoppas på att min nya mobil kommer idag... :3

Aja, ha det bra!
Sara

Fett fränaaa Mammor vi har asso ;))))

Haha bubblaaaaaa är kul på donken :D

2011-06-27 @ 09:43:51
URL: http://ssarahjalmvall.blogg.se/
Tilda - Smilinggirls!

kul med vinst! :)

2011-06-29 @ 14:17:11
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback