Avslutningsläger

2011-06-30 | 18:02:39

Bild från igår; jag, Maja och Lovisa. ♥

Gårdagen, kvällen, natten och morgonen med laget har varit helt awesome! Gud vad roligt vi har haft! Vi bodde på ett vandrarhem i olika stugor i Lindö, precis vid havet. :) Sjukt mysigt, särskilt när man kunde gå ner och bada när man ville! HAHA, men jag var i alla fall inte en av dom som badade nakna klockan fem imorse... ;)
För mycket sömn, det kan man ju inte säga att vi fick precis. Själv somnade man vid halv sju, och vid åtta var vi tvunga att gå upp och packa, så man kan väl säga att jag är gaaaanska så slut just nu!

Men det har i alla fall varit hur sjukt roligt som helst, med fem kamp, gocart, minigolf, bad, kortspel, snack och massor med garv! Sjukt asså, haha. Älskar er b-rudar! :) ♥
Måste ju bara tillägga att Sara är grym på det här med fönster... ;)

Fick med mig över 400 bilder hem, men jag är så pass trött så jag orkar inte sitta och redigera så många av dom nu. Men jag kan lova er att dom kommer upp imorgon eller nån dag framöver. ;)

Ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt, som sagt så har jag knappt sovit nånting på över 24 timmar... Sen så ska man ju upp vid åtta imorn igen, för att åka ut till stallet sen och släppa ut hästarna i Svängen hagen. :) Tar med kameran då, så bilder från det kommer ni också få. :)

Vi hörs!
maaja !

vi är ju snyggast på bilden ! :D <3

och du var ju grymmast på gocart ! ;)

2011-06-30 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback