Tävling

2011-06-03 | 16:56:28


Är med i en tävling hos http://thingsyouremember.blogg.se, där hon lottar ut en alldeles personlig kamera rem från Straps by Cochise, till ett värde av ca. 299:-!

Har alltid tyckt att Canon-remmen till min kamera (eftersom jag har Canon, haha) ser så sjukt tråkig ut! Såg på en annan blogg för ett tag sen att hon sytt en egen kamera rem, och jag tänkte att det skulle jag ju kunna göra när jag väl beställt min nya kamera! Men nu när jag fått den så har det aldrig blivit av, och jag är för den delen ingen höjdare på att sy direkt, haha, så att vinna en sån här skulle va hur toppen som helst! :D

För att vara med och tävla du också, klicka här.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback