Riktigt bra rubrik

2011-06-14 | 10:29:09
Några dagar sen sist nu, men med tanke på sommarlov och allt så får ni räkna med att bloggen kanske kommer stå tom nån dag eller två. Men nu när det inte är så jättefint väder ute så kan man ju passa på att slänga in ett inlägg. ;)

Har egentligen inte hänt så jättemycket sen sist, men i söndags var i alla fall laget iväg till Vingåker för att köra match. Planen var ju inte den bästa precis om man säger så, haha... Men det blev i alla fall 0-0 tillslut, men jag tycker vi spelade mycket bättre, så vi förtjänade egentligen att vinna. :)



Sen igår så tränade vi nere på Djulö. Fast det var inte så mycket till fotbollsträning, men kondition körde vi på! Fy fan vad vi simmade, och fy fan vad kallt det va, haha! Sen ägde vi ju sönder i beach volleyboll också. ;)
Jag och Fanny följde sen med dom som skulle vara bollflickor ner till A-plan för att kolla på A-lags match. DFK vann med 3-0! 

Och jaa, idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det visar sig väl. ;)
Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback