Regningt

2011-06-19 | 15:12:34

Bild från här om dagen.

Det blev inte så mycket av dom här dimm bilderna, haha! Fett svårt att redigera dom, men det kanske va för att orginal bilderna inte var dom bästa. Uppdaterade i alla fall Camera Raw på min dator, så nu kan jag börja redigera bilderna där i stället. :) Bara det att jag inte är så haj på det än, men tillslut ska det nog funka, haha. ;)

Ja, det här sommarvädret som man hade beställt, vart tog det vägen? Har regnat exakt hela dagen idag, utan uppehåll. Inte sådär jättemysigt faktiskt... Särskilt inte när man har stått vid en fotbollsplan i regnet och blåsten hela förmiddagen, så länge att händerna domnar bort, haha! 

Så ja, finns väl inte så mycket att göra en sån här dag... Skulle egentligen behöva fortsätta att rensa bland bilderna på hårddisken, men jag orkar inte, haha... Får väl se om jag hyr nån film eller nåt istället.
Aja. vi hörs!
ffreija

du skrev ju att man skulle söka på google, men jag fattar inte vad jag ska söka på..? :D

2011-06-19 @ 20:21:08
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
ffreija

haha, tack esse :D

2011-06-19 @ 20:36:40
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback