Peace

2011-06-26 | 11:39:56


Härligt att solen tittat fram mesta delen av dagen idag! Och det har inte regnat än så länge i alla fall, haha! :D Sen så är det ju också ganska så varmt ute, så då är det väl självklart att man passar på att sola lite när man ändå kan? :)

I alla fall; om några timmar knallar jag ner till Värmbol med mamma och hunden, för att kolla på lillebrors match. Direkt när den är slut så bär det av till Backavallen, och sen rullar vi vidare mot Oxelösund för match! Tagga tjejor, det här tar vi! Tar med kameran till brorsans match, och den följer nog med till Oxelösund också, så om jag orkar så kanske det kommer upp några bilder här sen. 

Börjar bli ganska hungrig nu, så ska ner och ta nåt som jag kan stoppa i magen.
Bye!
J E N N Y

nice bild

2011-06-26 @ 12:02:13
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/
Felicia

Sv; Gäärna :D

2011-06-26 @ 20:41:31
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback