Nollsju:Fyrtioåtta

2011-06-28 | 07:48:22

random picture.

Att jag aldrig kan lära mig att somna om... Sjukt irriterande att vakna runt sju varje jäkla morgon, och sen inte kunna somna om. Nu när det väl är lov så borde man ju kunna sova hur länge man vill, men nej, inte Esmeralda Edenberg. Nej för här går vi upp som vanligt ändå! .__.

Så aah, när jag inte kan somna om så sätter jag mig här, som vanligt... Men kommer faktiskt inte på nånting att göra. Kanske borde redigera lite bilder eller så, men är inte helt pepp på det... 
Verkar i alla fall som om det kommer bli minst lika häligt väder som igår! 
Vet inte riktigt vad jag ska hitte på idag, men det visar sig väl. 
Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback