New in

2011-06-16 | 19:25:29

Jeans shorts - H&M - 249:-


Armband - JC - 29:-


Berlock armband + 2 berlocker - Ur och Penn - 64:-

Var som sagt nere på stan med Geena förut idag. :) På bilderna ser ni det jag fick med mig hem därifrån; ett par jeans shorts, två armband och två berlocker. Den tredje "berlocken", den med elefanten, är egentligen ingen berlock, utan den har suttit på ett halsband förut. Hittade ingen bra kedja till den, så då nöp jag fast den på armbandet istället, haha. ;)

För ett tag sen kom jag hem från en ganska seg träning. Har nu tryckt i mig lite pankakor och sitter och kollar på landskamp, Sverige-Mexico. Ska väl ägna mig lite mer åt matchen, så vi höres!
Anonym

Vart har du köpt jeans shortsen ?

2011-06-16 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback