Näst sista dagen

2011-06-09 | 20:40:54


Näst sista dagen av 7:an spenderades med fina Fanny! Vi var ute och sprang en runda med Linnea, Belli och Alice. Vi hann också med en sväng ner till Djulö, där vi badade, fast det var skit kallt, haha!

Innan det så var det ju såklart skola. Vi var nere på Djulö då också, för den årliga Djulödagen. För min del var det inget speciellt med det precis, eftersom jag bara kunde vara där en timme innan jag skulle till sjukgymnasten. Där gick det bra, och sjukgymnasten sa att mitt knä är läkt och allt, så nu måste jag bara bygga upp muskler och sånt. Gött!

Men aah, behövde inte komma tillbaka ner till Djulö efteråt, så jag fick sluta då. :)

Och det är nog ingen som missat att det är skolavslutning imorgon! Sjukt skönt med sommarlov, som man har längtat efter hela året! Känns helt overkligt, men imorgon är det sista dagen i skolan på ca. 10 veckor.
SJUKT NICE!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback