I take a part of you with me now, and you won't get it back

2011-06-22 | 09:36:06


Det är många som har frågat vad som har hänt med Max.
Det är så att för fyra år sen så blev han väldigt halt och dom trodde inte att han skulle klara sig särskilt länge. Men det gjorde han, men under dom här fyra åren har han varit lite halt av och till. Nu är han halt på båda frambenen, och har varit det en tid här, men nu vet dom inte om han kommer blir bra igen...

Dom har inte bestämt om eller när, men antagligen så kommer dom vara tvunga att ta bort honom...
Så nu får jag komma och gå ut med honom ibland, så att han slipper stå inne hela tiden.

Åh, lilla gubben. ♥ Jag kommer sakna dig något enormt, och jag älskar dig en massor. ♥

Som sagt, det är ingenting som är helt klart än, men man ska väl inte hoppas på det bästa.

Asså jag kan inte fatta det... Älskling...

Have you ever felt so sad you can hardly stand?
Lying on the ground head in your hands?
I have
Have you ever felt so sad you can hardly stand?
Lying on the ground head in your hands?
I have.... I have...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback