Digital Foto

2011-06-03 | 18:06:26
Jamen annars då?
Jo, idag har jag knappt gjort nånting. Har städat en massa tills imorn när Sjöbergs kommer. Har varit iväg och köpt tidningen ni ser här nedanför, Digital Foto. Riktigt bra, särskilt det här nummret. :) Funderar på att börja prenumerera på den faktiskt. Den är i alla fall värd att läsa för er som inte gjort det. ;)



Annars så har jag fotat lite, som nästan varje dag, haha. :] Blev nästan inga bra bilder, va väl helt enkelt inte min fotodag idag, haha. 

Har såklart legat och solat en massa också, eftersom det är sånt sjukt underbart väder!
Nästan så man skulle kunna hoppa över dom sista dagarna i skolan och köra på sommarlov direkt, eller vad tycker ni? ;)
Riktigt varmt ute är det, har inte kollat exakt hur varmt, men över 25° måste det ju i alla fall vara?
Men i vilket fall som helst, så är det riktigt nice!

Ska ner och moffa tacos nu, och njuta av en av dom första riktiga sommarkvällarna. 
Vi höres!
Alice

Jag prenumererar på den tidningen, och den är grymt bra! :)

2011-06-03 @ 22:54:03
URL: http://amokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback