Cäffä Lättä i Krukä

2011-06-17 | 23:05:50
50 unika besökare och 183 sidvisningar! Haha, måste nog vara rekord för min del! Fett stolt, haha, tack allihopaaaa! :] Fortsätt såhär! :D

By the way, fest hemma hos Maja hela kvällen, tjockt med roligt! Har hur många knäppa bilder som helst, men det kommer nog ta hela kvällen att konvertera dom, med tanke på att det blev över 300 st, haha...
Men några av bilderna fotades efter festen. För på väg hem så svängde jag och pappa ner till alén vid Katrineholms gård för att fota solnedgången+dimman+kossorna, haha, och det blev ganska coola bilder faktiskt! ;) Minuset med det var ju att ungefär femton myggor svärmade kring mina bara ben, eftersom jag bara hade jeans shorts på mig, haha! Så nuuuu är mina ben fulla med myggbett, great!

I alla fall, bilderna från det och bilderna från festen får ni se i morgon, för som sagt kommer det ta ett tag innan jag kan redigera dom, haha.. ;)

Tack för kvällen brudar, det här tycker jag vi gör om! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback