But still not...

2011-06-14 | 19:56:57


Idag har det varit en mycket händelserik dag, fast ändå inte. Det har varit ap tråkigt väder hela dagen, så jag har bara varit hemma och ap tråkat mig.

Men lite där i mellan så har jag i alla fall:
  • Gått några mysiga promenader med Benson i regnet. Jag älskar lukten av regn och asfalt.
  • Suttit på altanen med en filt och en tjock Harry Potter bok i knät, samtidigt som regnet öste ner.
  • Gått ut och fotat när det äntligen slutat regna.
  • Fångat den söte saken på bild där uppe.
  • Varit nära att mörda ett flertal sniglar när jag kröp runt i rabatten, blöt och dan.
  • Dunkat massor med sköna låtar på Spotify.
  • Blivit livrädd när jag insåg att jag råkat radera ALLA mina bilder på hela datorn! Blev rätt lättad sen när jag kom på hur jag skulle få tillbaka dom igen, puh!
Så ja, man kan ju se på det lite hur man vill, för dagen har som sagt varit ganska händelserik, fast ändå inte...
Men nu ska jag i alla fall slå mig ner framför tv:n och kolla på ett avsnitt av 90210.
Vi hörs!
Ellen

Vad fint ÖVERredigerar! :)

har en fråga

varför ÖVERredigerar du dina bilder ?



SVARA GÄRNA!

2011-06-18 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback