Blågult

2011-06-08 | 14:06:34

Bild från matchen igår.

Matchen var sjukt nice igår! Sån jävla stämning på läktarn, as härligt var det! Sjukt skönt folk, sjukt skön klack, allt va helt grymt!
Desto bättre var det ju att Sverige vann med 5-0 också! Finnarna blev så krossade! ;)
Aah fan, det här är nånting man måste göra oftare! Kanske Sverige-Holland i oktober? :)


Var ju så förberedd som man kunde bli!
Älskar min hatt. :] <3


Kom hem ganska sent igår kväll, det var sjukt långa köer, haha!
Men aah, så idag har jag varit typ as trött, men det har inte gjort så mycket, för skoldagen har varit rätt så chill ändå. Vi har bara städat skåpen och lite sånna saker. Lyssnat på en konsert som några av lärarna hade, och dom var ju grymma, haha! :D

Ska ner till träningen sen och köra lite "knä övningar", men det är inte förän halv sex.
Så jag hinner nog gå ut och sola lite innan det. ;)
Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback