18 juni

2011-06-18 | 18:53:40

En av dom mindre roliga bilderna från igår.

Vill ni se fler bilder från igår kväll när jag och pappa fotade så får ni kommentera. Dom kommer i vilket fall som helst upp på min Dayview sen, så det är bara kika där annars. ;)
Kommer i alla fall komma mycket roligare bilder, med dimma och sånt då, haha... :]

I alla fall, var nere på Backavallen förut tillsammans med Geena, Linnea, Fanny och Alice och kollade när 99:orna körde match. Dom vann med 4-1, för er som ville veta, haha! ;)
Vi gick hem till Linnea och Alice en stund också, och efter ett tag kom Kajsa och Maja! :) HAHAHA, vi spelade in värsta knäppa filmen!

I alla fall, så ska vi snart äta grillat med klyftpotatis, yummie. :3

Kom på att jag inte har nåt godis hemma!! :o KATASTROF!! Men då är det väl tur att man har Tempo bara precis runt hörnet, haha. ;)
Aja, ha en bra lördag. :)
Felicia

Sv; okej, man tackar !:D men du jag har aldrig fattat hur man laddar ner penslar till photoshop! Du skulle inte kunna göra ett inlägg och visa hur ? ^^

2011-06-18 @ 22:57:27
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Patrik L

jag vill se fler bilder!!!



och den där bilden kanske var tråkigt men sjukt vacker! =)

2011-06-19 @ 00:23:34
URL: http://plavefjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback