11 juni

2011-06-11 | 12:54:54



Bilder från Granströms igår.

Första dagen av sommarlovet och det ser ut att bli regn... Fast egentligen gör det inte så mycket, för jag sitter ändå bara här hemma och tråkar.
Hade tänkt att cykla ut till stallet en sväng, men sen ångrade jag mig. Inga lektioner där idag, och det är inte så kul att vara där när det är helt öde... Men ändå, mår skit dåligt för jag aldrig hinner vara där och traffa Max. :(
Får värsta dåligt samvete. Och jag saknar honom massor. <3
Får väl hoppas att jag för lite mer tid över nu när det är sommarlov och allt.

Så ja, jag sitter här med datorn framför tv:n och med hunden vid fötterna och gör typ ingenting. Och det ska jag fortsätta med, så vi höres!

Update:// Och sen så fyller ju Maja 13 idag! Grattis till dig! :) ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback