The boy who lived come to die.

2011-07-13 | 12:54:31


Alltså på riktigt, jag tror jag kommer dö snart! Jag gråter bara av att se trailern, av att se alla afficherna på stan. Hur fan ska det gå då när man väl sitter framför duken och ser allt ta slut? Herrejösses, kommer grina som en gris, hela filmen.
Låter säkert riktigt töntigt, men har man liksom växt upp i takt med Harry Potter filmerna och böckerna så är det svårt att låta bli... Det är helt sjukt att man kan bli så till sig för en enda serie av filmer och böcker, men det känns ju så verkligt! Usch, gud vad jag kommer gråta!

Inte långt kvar nu, bara några timmar tills jag får se den. Åh jag längtar, fast ändå inte!
Men gud vad jobbigt det ska vara bara för en jäkla film, haha!
I vilket fall som helst, så kommer den säkert vara helt amazing! ♥ 
Asså gaasch...
Mattis

Asså, den är helt (jävla) sjukt BÄST!!!!!!!!!!!! OMG! JAG ÄLSKAR DEN <3<3<3 :D:D:D

2011-07-13 @ 19:52:51
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback