Svar på frågestunden, part four.

2011-07-02 | 10:49:51
30. Vad tycker du är roligast att fota?
Allt! Jag älskar att fota nästan allt! :) Men det som jag ändå tycker är allra roligast att fota är nog personer, djur och macro. :)

31. Vem är bäst i ditt fotbollslag? Du får bara välja en!
Det går inte välja bara en, för alla i laget är bra! Alla är liksom bäst på det dom kan, om man säger så. Sara t.ex är en hejare på att göra mål, Lelle är sjukt teknisk, Maja är grym som mittback, Geena springer som en tok. Ja, listan skulle kunna göras lång om alla, för det finns verkligen nånting som alla är bra på. :)
Det finns liksom ingen som är bäst över allihopa. ;)



32. Hur länge har du ridit egentligen?
Har för mig att jag började när jag var kanske 11, så i tre år alltså. Inte så jättelänge om man jämför med dom andra i min förra ridgrupp, där vissa har ridit i mer än sju år! Men nu har jag typ slutat rida, och rider bara lite ibland när jag har tid...

33. Vad heter den kamera du fotar med?
Canon EOS 600D. :)

34. Var redigerar du dina bilder?
För det mesta i Photoshop CS5, men ibland i Camera Raw också. :)

Sådär, det var dom absolut sista frågorna från frågestunden, haha. ;) Det blev en liten kortis, men nu är jag i alla fall klar med alla frågor. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback