Svängen och sommarhagen

2011-07-01 | 15:07:09











Var i stallet förut idag för att flytta hästarna till Svängen innan dom flyttas vidare till Jordvaltstorp för riktigt sommarbete på fredag. Flyttade också Max från Holmen till sommerhagen, eller "tjockis hagen" där han och alla andra tjock hästar får gå under sommaren, haha. :) Bland dom går bl.a dom nya stona, Miss Brownie och Blenda, osm ni ser på näst sista bilden. Men om ni tittar på den sista, så ser ni att Max inte riktigt kommit överrens med dom än, haha. ;) Söta häst. ♥ Men dom har ju hela sommaren på sig, haha. ;)

Och Max blev så glad av att få springa av sig! Sprang runt och gnäggade och hoppade över diken och busade med dom andta hästarna. Men man märkte att han fick ont i sina framben efter ett tag... :( 
Lilla älskling. ♥
Det som är bra med att han står i sommarhagen, är att man kan komma och hälsa på när man vill. :)
Älskade Max. ♥

Vill ni se fler bilder från idag så får ni säga till i en kommentar, annars skiter jag i det. ;)

Nu sitter jag här och väntar på att min mobil ska komma. Den skulle ha kommit nån gång den här veckan, men det ser inte så ljust ut om man säger så... Jäkla skit, jag vill ju ha den nu!
Aja, får väl typ ringa Tele2 och se vart den tagit vägen om den inte kommer snart. ;)
HANNA

vad fina bilder! den 4:e på max var jättefin, och den sista! & alla andra x) Blir nästan sugen på att börja rida igen! :) Absolut mer bilder! :D♥

2011-07-01 @ 17:00:11
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
Linnea

Lägg ut fler bilder ! :) Och om du har någon/några bilder på trond så blir jag jätteglad om du lägger ut dom :D

2011-07-01 @ 21:49:38
URL: http://linneapeterzen.blogg.se/
ida

Är det okej om jag lånar bilden på brownie och blenda till min blogg? självklart massa relkam ;)

2011-09-18 @ 11:04:37
URL: http://idagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback