Söt heeeest

2011-07-30 | 15:49:51

Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD
Funderar på om jag ska ta och försöka redigera bort stenarna på den här ohyggligt snygga bilden.
Men aja, sånt orkar vi inte med nu.


Var och hälsade på den fina hästen som ni ser på bilden idag. Mycket saknad är han min fina. ♥ Och sjukt charmig också måste jag ju säga, haha. :)
Fick med mig lite fler bilder hem, både på Maxi och på några av hästarna som står i Jordvaltstorp, men dom får ni se senare.

När jag kom hem efter det dårå så mådde jag typ as piss. Så nu visar det sig att jag har typ 38 graders feber. Woho! Nej men det är ju inte så jättemycket i alla fall, så jag piggnar nog på mig snart. :)

Har legat och läst ett gammalt nummer av Digital Foto ett tag nu. Hittade tidningen och upptäckte att jag bara läst halva = lycka! ♥ Haha, närå, men eftersom det nya nummret inte kommit ut än så fick jag i alla fall nånting att läsa. ;)

Ska se om jag orkar gå ut och fota lite macaroooni bilder på tomten nu. Det blåser ganska mycket, men ska ge det ett försök i alla fall. ;)

Och för er som inte fattar min underbara humor, macaroooni bilder = macro bilder, hoho!

Aja, hej svejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback