Nutella, here I come!

2011-07-01 | 16:06:02


Måste bara säga det att jag får äntligen äta Nutella igen! Som jag har saknat mitt favorit pålägg alltså! Pappa pratade med nån doktor idag som hade kollat på mitt blodprov som jag tog för några veckor sen. Om man hade nåt värde på 170, så skulle man vara allergisk mot alla nötter och allt som har nötter i sig. Men jag har bara 70! Så alltså är inte min allergi så svår, bara om jag liksom äter hela nötter, men det klarar jag mig utan! Så jag får äta allting med nötter som jag inte får ont i halsen av! Och eftersom jag egentligen aldrig känt nånting av Nutella, så kan jag äta det igen! :D
Haha, sjukt glad, så ville bara att ni skulle få veta det, hehe... :]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback