Läsarfråga

2011-07-19 | 21:58:00


Svar: Jupp, det har jag. :) Har för mig att vi fick den runt den 27 maj, i ca. 2 månader.
Alltså på den sista frågan så jag vet inte riktigt... Skulle vara hur kul som helst att satsa på fotograferandet, men jag vet faktiskt inte riktigt. Kommer troligtvis söka till fotbollsgymnasium när jag väl når dit, så det är väl det som kommer i första hand. Men det är ju sjukt svårt att komma in och lyckas inom det, så om det skiter sig tänker jag absolut välja att hålla på med nånting som är inriktat på foto! :)
Nåt annat mål som jag har med fotograferandet vet jag faktiskt inte om jag har, haha! Efter att vi var på Fotografiska i Stockholm för nån vecka sen har jag blivit grymt sugen på att kanske ställa ut några av mina bilder, hehe. :3 Vet inte riktigt vart man ska börja, men aah, på nåt sätt så ska det väl funka. :)

Och sist men inte minst, vad kul att du följer mig via bloglovin, tack! :D
Om det är någon annan av er som också vill göra det, så klicka bara på ikonen ovanför menyn. :)
Trackback