Islandshäst SM 2011

2011-07-10 | 21:19:30



Tre bilder från dagen.

Vid halv åtta kom Annelie och Alice och hämtade upp mig, för att sen åka vidare till Eskilstuna för att kolla på Islandshäst SM eller SM i Islandshäst, eller vad man nu ska kalla det, haha. ;)
Det va riktigt kul faktiskt, massor med fina hästar och massor med fina bilder blev det, hihi. :]
Hinner inte redigera flera bilder nu, för kom på att jag inte tränat mitt knä på ett tag nu, så ska ta och göra det innan jag somnar här, haha. ;) Man blir trött av att sitta på en vinglig läktare hela dagen... (a)
Men imorn så tror jag att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt, och då kan jag ju passa på att redigera både bilderna från igår och från idag. :)

Hej så länge!
HANNA

fina bilder! :D

2011-07-10 @ 23:01:34
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
Linda

Hej! Jätte vackra bilder. Jag undrar ifall jag möjligtviss skulle få använda den nerdersta bilden på en avatar på en webbsida, kommer såklart skriva att du är fotografen.

2012-10-08 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback