Earthgubs n' football.

2011-07-05 | 21:18:25


Har nyss käkat en skål med jordgubbar, glass och nutella framför lite allsång tillsammans med the family och farfar och Anita som är här. :) Sitter just nu och kollar på damfotbolls VM, Frankrike-Tyskland är det som kör. Tyskland leder med 1-0, och målet var riktigt snyggt. ;)

Annars idag så har jag inte gjort något speciellt. Lekt lite med mobilen som sagt, haha. :3 Men det finns egentligen inte så mycket att göra när man inte har nåt internet på den... Men som sagt, det kommer antagligen funka imorgon. :) Har varit ute och fotat en del också, men jag orkar inte föra över bilderna nu, så dom får ni se nån annan dag. ;)

Nu gjorde Tyskland 2-0, grymt snyggt det också. ;) Ska väl ägna mig mer åt matchen, så vi höres!
Felicia

sv: har inte hunnit testa det så mycket än men hittills är det toppen !:D

2011-07-06 @ 13:28:13
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Emmy (whitesnowman)

mmmm ser gott ut.. & Tyskland vann, weeeeey♥♥

2011-07-06 @ 17:00:53
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback