Dag 20 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

2011-07-31 | 18:08:23

Fotad av pappa

Och nej, jag kan inte vara seriös på bilder, hoho! När jag väl försöker så kommer mina extra fula sidor fram, dom som jag önskar att jag inte hade fast dom finns där nästan jämt.
Så nej, det är nog bättre att stanna bakom kameran där man hör hemma, haha. :)
HANNA

sv; okej, kanske kommer! :D Och nej fick inga bra från agilityn, för det var mina tränare och dom som tävlat med mig som körde, så pinsamt och sitta och fota dom, HAHA xD Oooch, nej det ska jag inte, för jag lixom, ja, rider ju inte? och det ärså tidigt så orkar inte slösa bort dyrbar sovtid för det! xD

2011-07-31 @ 20:03:27
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback