Bilder från avslutningslägret, part two.

2011-07-01 | 17:21:41












Det blir ganska många bildbomber idag har jag märkt, haha! Ni får säga till om ni tycker det blir alldeles för tråkigt. ;)

Bilderna är ifrån onsdagskvällen, då vi käkade på McDonalds och spelade minigolf bl.a, :) Ja, jag ägde ju på minigolf också, så är det ju bara! Värre gick det för Felicia, haha! Hon blev utskälld av en tant som jobbade på minigolfen för att hon hade stått och dängt klubban i marken ett antal gånger, haha! 300 kr skulle klubban kosta om hon skulle ta sönder den fick vi veta av tanten. ;) Några andra från laget fick gult kort av en gubbe som också jobbade där, för att dom hade tagit bort alla hinder från en av banorna, haha!
Ja, har man ett knäppt lag så har man! :)
Felicia

Sv: Jaadå, fler bilder kommer det kan jag garantera ! :)

2011-07-01 @ 19:31:21
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback